ТІКТОКОМАНІЯ продовжується, попри скандали, пов'язані з персональними даними, які збирає ця мережа
Сьогодні число користувачів TikTok перевищує 500 млн, з них близько 5 мільйонів — українці! За інформацією GlobalWebIndex цю мережу використовують люди віком від 16 до 24 років. Проте офіційної інформації щодо вікових характеристик українських тіктокерів мережа не розкриває.
А це одне з найболючіших питань ринку нерухомості — вік аудиторії. Багато забудовників вважає, що у TikTok сидять діти і вони аж ніяк не купуватимуть квартири.
То ж чи варто йти у світ 15-секундних відеороликів та витрачати на них бюджет? Розберемо детальніше.
TikTok в бiльшостi випадкiв прямих продажів нерухомості не дасть, наразі це іміджевий канал і аж ніяк не лідогенераційний.
Алгоритми мережі показують користувачам контент, незалежно від країни, де зареєстрований аккаунт. Така рандомність не дозволяє прогнозувати кількість показів та ефективність сторінки.
Якщо ви просуваєте сторінку бренд-персони забудовника, то показ у різних країнах буде плюсом, проте для житлового комплексу чи компанії-забудовника, яка не планує виходити за межі України — мінусом. Адже бюджет на продакшн і рекламу витрачатиметься на іноземців, які не пов'язані з Україною.
Наразі таргетинг по Україні відсутній. Тож, якщо ви не глобальний бренд, забудьте про ефективну рекламу.
Просувати контент можна за допомогою колаборацій з креаторами. І вони зазвичай дешевші за інстаблогерів.
Внутрішня аналітика TikTok дає мало даних, а також не має інструментів для аналізу сторонніх акаунтів. Тому для підглядань за конкурентами потрібно буде використовувати сторонні сервіси.
Зараз TikTok — це суцільний експеримент. Тож про KPI говорити рано, а без цих показників працювати не ефективно, особливо якщо рекламою займаються підрядники. Якщо ви не маєте додаткового бюджету для експериментів, то зараз не найкращий час витрачати гроші на TikTok.
Проте якщо ви маєте додаткові ресурси, то можна стати одними з першопрохідців та “виростити” власну аудиторію! Мине 6 років і тим, кому зараз 24, виповниться 30, а це вже ядро покупців нерухомості. Чудовий приклад — Instagram: ще кілька років тому, мало хто використовував інста-акаунти для просування бізнесу. А зараз при правильному використанні мережі, можна продавати квартири навіть преміум-сегменту. NO matter знає, як це робити, адже ведення соціальних мереж — частина маркетингових активностей, які ми надаємо забудовникам. Більше про наші послуги дізнавайтеся на наших сторінках Instagram та Facebook
Категории: | Использование баз данных , Маркетинг недвижимости , Распределение комиссионных , Риелторские технологии , Сообщества |
Регион: |
Имя | |
Телефон | |
Сайт |